Compania turca Farmasi Romania vine in intampinarea consumatorilor cu o gama variata de produse.

Realizand o simpla contabilizare, Farmasi Romania comercializeaza peste 2 000 de produse in 125 de tari.

Inca de la inceputul istoriei proiectului, care ulterior s-a transformat in grupul Farmasi, deviza acestuia era aceea ca toate aceste demersuri prin care o persoana are grija de ea, de sanatatea ei si de spiritul general sa nu constituie o simpla furnizare de servicii. Farmasi nu a pornit la dezvoltarea gamei sale de produse cu un simt strict economic, ci a avut ca temelie pasiunea pentru aceasta industrie si devotamentul fondatorului sau, care era un profesionist al specialitatii studiilor absolvite, Dr. Tuna.

Prima gama de produse oferita este cea  a cosmeticelor.

In aceasta categorie intra produse dedicate machiajului buzelor, ochilor, pentru fata, respectiv unghii. Texturile si ingredientele utilizate au fost intens analizate si alese, avand o formula care sa fie in acord cu cele mai inalte standarde.

Produse destinate ingrijirii corporale.

Completarea produselor dedicate machiajului se realizeaza cu gama variata de produse destinate ingrijirii corporale. Sunt  vizati consumatori atat de gen feminin, cat si masculin, Farmasi urmarind sa-si ofere serviciile pentru un spectru mai larg de persoane, ingrijirea personala fiind un aspect activ al vietii cotidiene.

Gama Dr. C Tuna este cea care promoveaza solutiile pentru probleme generate cel mai adesea de organismul uman. Astfel, produsele Dr. C  Tuna ofera masti de fata, serumuri, uleiuri, precum si alte produse atent selectionate pentru par, ten si picioare. Cu studii in domeniul medicinii, Dr. Tuna a reusit sa creeze formule care sunt eficiente, precum si intr-un echilibru armonios in duoul calitate-pret.

Gama de parfumuri Farmasi Romania

Farmasi  este activ si in sectorul dedicat simtului olfactiv, avand o varietate de parfumuri. Design-ul si esentele utilizate, fac ca parfumurile din aceasta categorie sa acopere o varietate de gusturi. Parfumurile sunt dedicate atat  femeilor, cat si barbatilor, Farmasi atestand inca o data interesul catre consumatorii sai, indiferent de genul lor.

Gama Mr. Wipes

Dr. Wipes este seria care incheie gama de produse a companiei Farmasi. Pornind de la o industrie in care frumusetea este cultivata, analizata si promovata, Farmasi a urmarit extinderea si catre o arie care are ca punct comun ingrijirea. Astfel, fiind intr-o continua cercetare, compania turca a reusit sa conceapa formule si pentru sectorul de curatenie, aducand pe piata comerciala detergent pentru haine, vase, respectiv casa.

Avand un catalog care ofera o diversitate de produse de machiaj si ingrijire personala, Farmasi a reusit sa incropeasca pentru consumatori cele mai eficiente, calitative si armonioase formule. Varietatea, continuitatea in dezvoltarea si cercetarea celor mai optime solutii, propulseaza compania turca printre cele mai competitive grupuri de pe piata de profil.